Rebranding jako element transformacji Grupy
Grupa Kapitałowa EC BĘDZIN wprowadziła nową identyfikację wizualną, będącą ważnym elementem szerszego procesu transformacji i przygotowania Spółki na kolejne etapy rozwoju. Zmiany obejmują odświeżone logo, spójną komunikację wizualną wszystkich spółek w Grupie oraz nową stronę internetową dostosowaną do potrzeb współczesnych użytkowników.
Nowe logo – symbol zmiany i przyszłości
W ramach rebrandingu zaprezentowano nowe logo Grupy – nowoczesne, przejrzyste, oparte na typografii z wyraźnie oddzielonym sygnetem. Dodatkowo każda ze spółek otrzymała własny wariant kolorystyczny oraz dedykowany tagline, który precyzyjnie oddaje charakter i specjalizację danego podmiotu.
Nowa identyfikacja wzmacnia profesjonalny wizerunek Grupy EC BĘDZIN i jest przygotowana z myślą o jej rosnącej roli na rynku energetycznym w Polsce i Europie.
Spójność w całej Grupie
Wspólny język wizualny oraz zharmonizowana struktura logotypów dla wszystkich spółek w Grupie Kapitałowej EC BĘDZIN zapewniają jednolity przekaz i rozpoznawalność marki. Dzięki temu możliwa jest skuteczniejsza komunikacja z inwestorami, partnerami biznesowymi oraz społecznościami lokalnymi.
Nowoczesna strona internetowa
Nowa identyfikacja wizualna została wdrożona także w środowisku online. Oficjalna witryna Spółki, dostępna pod adresem www.ecbsa.pl, została całkowicie przeprojektowana. Zapewnia intuicyjną nawigację, nowoczesny interfejs i szybki dostęp do kluczowych informacji o działalności Grupy. Odświeżono również stronę spółki EC BĘDZIN Czysta Energia, która jest dostępna pod adresem www.ecbce.pl.
Wypowiedź Prezesa Zarządu
– Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej to kolejny istotny krok w rozwoju Grupy Kapitałowej. Nowoczesny wizerunek Spółki to przygotowanie na przyszłe wyzwania – zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym – podkreśla Marcin Chodkowski, Prezes Zarządu EC BĘDZIN S.A.